Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

TV War - Episode 1

Καλησπέρα, είμαι ο Πάκος Χερβανίδης και βλέπετε το TV WAR του Metal Hammer, του MAD TV, της Toyota και των Autobots. Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο metalftw@omgopakosgamaei.com ή στέλνοντας μήνυμα στο 63825 και γράφοντας στην αρχή τη λέξη "Χάος". Αυτήν την εβδομάδα 5 τυχεροί θα κερδίσουν μια συλλεκτική φιγούρα του Gaahl σε προσωπικές στιγμές με τον Κωστέτσο και μια αποκλειστική φωτογραφία του δασύτριχού μου στήθους με background τους Καταράκτες του Νιαγάρα. Υπενθυμίζω ότι εχθές κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του Metal Hammer το οποίο περιέχει ένα 20σέλιδο αφιέρωμα στους Nightwish. Τα κυριότερα σημεία του αφιερώματος αφορούν αγγέλους, ελπίδες, άσχημες frontwomen, tips για το πώς να φοράτε bandana για να κρύβετε το μεγάλο σας μέτωπο, πώς να αντιγράφετε πιστά τον Johnny Depp, πώς να είστε εντελώς unoriginal ως προς τους στίχους και, φυσικά, το αγαπημένο όλων των Nightwish fans: τις ευχές! Ως γνωστόν οι Nightwish, ώντας κατ'εξοχήν μια Νυχτοευχή, εύχονται πολλά πράγματα, οπώς να είχαν έναν άγγελο, να έδυαν με τον ήλιο, να έπεφτε ανακουφιστική βροχή, να ονειρεύονταν ξανά, και άλλα πολλά, τα οποία μπορείτε να βρείτε σε μια λεπτομερής λίστα 2 σελίδων που περιέχει όλες τις ευχές που έχουν κάνει ποτέ. Το νέο Metal Hammer περιέχει ακόμη άρθρα για τους Kamelot - αφού για κάποιον ανεξήγητο λόγο σχεδόν σε κάθε τεύχος υπάρχει κάποιο άρθρο για αυτούς -, τους Deicide, τους Anthrax, τους Anal Cunt, τους Stormlord, τους Chemical Brothers, τους Jonas Brothers, τους Super Mario Brothers, και τον Tus. Πάμε να δούμε τώρα ένα video από Behemoth και επιστρέφουμε σύντομα με νέα για τους Cannibal Corpse.



Όσο κι αν είναι εμπνευσμένο, κλεμμένο, ή και ακόμη σχεδόν πανομοιότυπο με το Be All, End All των Anthrax, παραμένει αναμφισβήτητα... μαμηστερό τραγούδι. Όπως λοιπόν σας υποσχέθηκα πριν εγώ, ο Πάκος Χερβανίδης, ο εκπρόσωπος του metal κοινού, ο παντογνώστης όσον αφορά τη metal μουσική, ο πνευματικός και σωματικός ηγέτης όλων εσάς που με παρακολουθείτε εναγωνίως, προχωρούμε σε νέα για τους Cannibal Corpse και συγκεκριμένα για τον George Fisher, γνωστότερο ως Corpsegrinder που είναι το stage name του! Ο εν λόγω λοιπόν κύριος αναθεώρησε και αποφάσισε να κάνει reroll Alliance! Μερικά χρόνια μετά το πασίγνωστο πλέον video στο οποίο κάνει λόγο για το World of Warcraft και δηλώνει περήφανα την αφοσίωσή του στον στρατό της Horde, το μίσος του για τα Gnomes και τα emo, cock-sucking - όπως τα χαρακτηρίζει - Night Elves, o Corpsegrinder προβαίνει σε νέες δηλώσεις, τις οποίες έχω σε αυτό το χαρτί που κρατάω σε κάθε εκπομπή στα χέρια μου και πιθανώς έχει εν μέρει ενωθεί με την ψυχή μου. Λέει, λοιπόν, ο Corpsegrinder <<Καθόμουν μια μέρα στο tourbus και απολάμβανα τσόντες με βιασμούς πτωμάτων και ξεκοίλιασμα και χύσιμο στο πάγκρεας, ώσπου αποφάσισα να ανεβάσω λίγο τον Warlock μου. Πήγα λοιπόν να κάνω grind - corpsegrind, χοχο! - στο Borean Tundra και ξαφνικά βλέπω ένα Orc με όνομα Fackthehoard.>>. Σε αυτό το σημέιο δεν μου επιτρέπουν από το κανάλι να σας πω τι ακριβώς λέει λόγω υπερβολικής και τερατώδους βίας, η οποία θα προκαλούσε εγκεφαλική αιμοραγία στον μέσο άνθρωπο. Προχωράω λοιπόν μερικές γραμμές πιο κάτω. Χμμμ, το έχασα κι εγώ... *μουρμουριστά* ...Βαριοπούλα... Εντόσθια..... Σκατά.... Λαρύγγι.... Κολπικά υγρά.... Τεμάχιζα...εεεεμμμμ....κωλοτρυπίδα... Να το! Λέει λοιπόν πιο κάτω: <<Οπότε έκανα reroll έναν Human Warrior PROTECTION ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΟΙ PROTECTION ΑΞΙΖΟΥΝ, και θα τον βρω και θα του γα....>> και σε αυτό το σημέιο και πάλι δεν έχω το δικαίωμα να διαβάσω παρακάτω. Πάμε να ακούσουμε λοιπόν ένα τραγούδι το οποίο πιθανώς να εκφράζει τι θα ήθελε να κάνει ο Corpsegrinder στον παίχτη με τον χαρακτήρα Fackthehoard.



Επιστρέφουμε, λοιπόν, στο TV WAR, υπενθυμίζω τους τρόπους επικοινωνίας, e-mail στο metalftw@omgopakosgamaei.com ή μήνυμα στο 63825 με την λέξη "Χάος" στην αρχή. Πάμε λοιπόν στην ουσία της εκπομπής, το metal mail, μέσω του οποίου εσείς, οι ταπεινοί, αμαθείς, ανίδεοι, άσχετοι μεταλάδες μιλάτε με εμένα, το δεξί χέρι του Darth Vader, για να αποκτήσετε κομμάτι της απέραντης σοφίας μου.

<<Πάκο, άκουσα πως το καλοκαίρι θα κάνουν συναυλία στην Ελλάδα οι Zonaria φορώντας ζωνάρια. Μιχάλης>>

Μιχάλη, μαθητή μου, ακόμη κάτι τέτοιο δεν είναι σίγουρο, έχει όμως όντως ακουστεί αυτό που λες και μάλιστα φημολογείται ότι θα έρθουν μαζί με τους Megadeth, αν φυσικά ο κύριος Dave Mustaine αποφασίσει ότι τα ζωνάρια δεν είναι υβριστικά προς τον θεό και δεν αντιτίθενται στο λόγο του χριστού.

<<Πάκο, έχω φρικάρει! Δε μπορώ να πιστέψω ότι οι καραγκιόζηδες οι Dimmu Borgir έδιωξαν τον Vortex και τον Mustis! Να δω τι θα κάνουν τώρα! Πάνος>>

Πάνο, πιστεύω όλοι όσοι ακούνε Dimmu Burger -- Borgir εννόω, συμμερίζονται τον πόνο σου, εκτός από εμένα, γιατί εγώ είμαι ο Πάκος και δεν νιώθω ποτέ πόνο. Που λες λοιπόν ο Shagrath κατηγόρησε τον Vortex και τον Mustis ότι δεν προσέφεραν τίποτα στο συγκρότημα, ενώ η αλήθεια είναι πως αυτοί οι δύο έκαναν τις περισσότερες συνθέσεις. Ο Mustis συγκεκριμένα σε μια συνέντευξη χλεύασε τον Shagrath και είπε πως είναι αστείο που κατηγορεί αυτόν και τον Vortex για απραξία, αφού οι δύο αυτοί έχουν ήδη συνθέσει τα περισσότερα κομμάτια του επόμενου δίσκου των Borgir. Τραγικό. Όσο για την απορία σου, ας πούμε απλώς ότι ο Shagrath θα έχει πλέον να ανησυχεί για περισσότερα πράγματα πέρα από το style του goatee του και τα superawesome tattoos του. Ίσως να με πιάσει η φιλανθρωπία μου και να προσφερθώ να συμπληρώσω εγώ το κενό που άφησαν οι προηγούμενοι δύο, ή και να γίνω εγώ μόνος μου οι Dimmu Borgir, καθώς είναι γνωστό ότι στη κιθάρα ισούμαι με 2 Loomis, στο μπάσο με 2 DiGiorgioυς, στα τύμπανα με Hellhammer και Lombardo, στα πλήκτρα με Beethoven και Warman και στα φωνητικά... λίγο Glen Benton, λίγο Halford, λίγο Anselmo, λίγο απ'όλα.

<<Καλησπέρα Πάκο, σε παρακολουθώ εδώ και χρόνια και πρέπει να πω ότι η εκπομπή σου είναι τουλάχιστον τέλεια. Βάλε λίγο Nevermore να γουστάρουμε!>>

Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ, προσπαθώ πάντοτε όσο καλύτερα μπορώ να σας απελευθερώσω από τα δεσμά της άγνοιας. Επίσης, από το στόμα σου και στου θεού - εμού - το αυτί η παράκληση σου! Πάμε να ακούσουμε το I, Voyager από Nevermore και επιστρέφουμε αμέσως για το κλείσιμο της εκπομπής.



Αυτά λοιπόν για απόψε, άλλη μία εκπομπή TV WAR σε συνεργασία με την Legion of Doom και την Mordor φτάνει στο τέλος της! Σας εύχομαι καλό ξημέρωμα και υπέροχα όνειρα με εμένα με βελούδινα εσώρουχα. Σας αφήνω με ένα bonus video. Μέχρι την επόμενη Τετάρτη, STAY METULE, STAY BROOOOOTAL!!!!

2 σχόλια:

  1. Γειά σου ρε Πάκο!
    Υπάρχεις.................(νάτ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάκο, σε είδα στον ύπνο μου! Ω ναι!!

    Ελπίζω -ή μάλλον εύχομαι ως αρμόζει στην σκέψη μου που ακολουθεί- στις ευχές των Nightwish να συμπεριλαμβάνεται γυμνό αγαλμά σου σε μέγεθος ουρανοξύστη!

    με πολλή αγάπη, δέος και ανατριχίλες,
    erefiam

    ΑπάντησηΔιαγραφή